پیش‌درآمدی کهنه از نسیان‌های امروز

–        فراموشی نگرفتی؟

–        چرا

–        تپش قلب؟

–        چرا

–        تنگی نفس؟

–        هوم … نه

سکوت …

–        مامانت اینا نمی گن چرا انقد لاغر شدی؟

–        نمی‌بینن منو

–        از کی ندیدنت؟

–        دارم فک می کنم

–        دوستات چی؟

–        چرا

–        نمیگن چرا لاغر شدی؟

–        چرا

سکوت ….

–        یه پرنده دارم جفت نداره، جلوش آینه گذاشتم خوب شد، الان عذاب  وجدان دارم که این کارو کردم!

–        چیه؟

–        عروس هلندی

–        عروس هلندی چه کس شعریه؟

–        سرش تاج داره، دم بلندی داره

سکوت ….

–        دیوانه

–        با منی؟

–        برا چی؟

–        همینطوری می پرسم

–        دیوونه رو می گم

–        نه اونو با تو نبودم، حالا خدا رو قبول داری؟

–        مگه نمی دونی جوابشو؟

–        مریض نیستم که بپرسم

–        می دونی

–        نه نمی دونم

–        پس منم نمی دونم

–        اگه من می دونستم تو هم میدونستی؟

–        نه من بازم نمی دونستم

–        هه هه

سکوت …..

–        چرا توقع داشتی من بدونم وقتی خودت نمی دونی؟

–        من توقع داشتم بدونی که نمی دونم

–        الان سمبل کردی

–        نه واقعا

سکوت ….

پاسخی بگذارید

