سیاست تعطیل شد!

این پست صرفن در جهت اطلاع‌رسانی برای دوستانی که این وبلاگ را به این منظور هم دنبال می‌کرده‌اند ایجاد شده است. از این تاریخ هیچ پستی در زمینه‌ی سیاست در این وبلاگ ایجاد نخواهد شد.

توضیح دیگری در دسترس نمی‌باشد.

یک فکر در “سیاست تعطیل شد!”

  1. جناب اندیشه :تصمیم شما مبنی بر به اشتراک نگذاشتن پست‌های سیاسی( از این پس)خود کاملا سیاسیست.در نگاه بنده وقتی‌ شخصی‌ پایش در چشمه یا رود خانه سیاست خیس می‌خورد دیگر رهایی از آن ممکن نیست حتا اگر به دیر مغان پناهنده شود.در همه دیر مغان نیست چو من شیدایی خرقه جائی‌ گرو و باده و دفتر جائی‌

  2. به کجا چنین شتابان؟
    گون از نسیم پرسید
    دل من گرفته زینجا , هوس سفر نداری؟
    ز غبار این بیابان؟
    همه آرزویم اما…. چه کنم که بسته پایم….
    به کجا چنین شتابان؟
    به هر آن کجا که باشد بجز این سرا سرایم

    سفرت به خیر اما تو و دوستی خدا را
    چو از این کویر وحشت به سلامتی گذشتی
    به شکوفه ها به باران
    برسان سلام ما را

    دکتر محمدرضا شفیعی کدکنی
    م. سرشک

  3. باورت نمیشه من هم از سیاست بیزارم. منتهی وقتی همه ابعاد زندگی ما ایرانی ها تحت تاثیر سیاست و سیاسی کاری قرار گرفته است، خواه ناخواه همگی درگیر هستیم.

  4. خیلی خوب کاری می‌کنید. امیدوارم من هم روزی بتوانم!
    ارادتمند همیشگی شما
    آذرک

  5. از قدیم گفتن سیاست پدر مادر نداره اما بالاخره وجود که داره حتی اگر نامشروع باشه.

  6. مهم نیست درباره ی چی مینویسی مهم این هست که از مطالبت چیزی یاد بگیریم

  7. من فکر می کنم مدتی استراحت بد نباشد. اندیشه همیشه پر خواننده بوده به خاطر اندیشه اش و فکر نمی کنم یکباره بشود مخاطب را از اندیشه خواندن محروم کرد…

پاسخی بگذارید

