سلام مردم! من خدا هستم

من خدا هستم! آنچه می خواهید از من طلب کنید تا به شما بدهم. باید دل‌تان پاک باشد. اگر درخواست شما به نتیجه رسید پس بدانید که من به شما کمک کرده‌ام. اگر درخواست شما به نتیجه نرسید پس بدانید که دل‌تان پاک نبوده است یا لیاقت نداشته‌اید.

البته لازم است که خودتان هم تلاش کنید. از شما حرکت و از من برکت! بنابراین هرگاه درخواستی کردید و برای آن تلاش کردید و درخواست شما به نتیجه رسید اثباتی است بر مهر و رحمت و توانایی من. اگر درخواست شما به نتیجه نرسید تلاش کنید تا دل‌تان پاک شود و لیاقت داشته باشید و باز هم خودتان برای رسیدن به درخواست‌تان تلاش کنید تا باز هم مهربانی و رحمت و توانایی من با تلاش شما ثابت شود.

یک فکر در “سلام مردم! من خدا هستم”

  1. اسلام = تروریسم
    مسلمان = تروریست

    » کورش فردوسی «

  2. منطق مسخره مذهبي
    نميدانم چرا مذهبيون اين تناقضات رو نميبينن

  3. واقعاً بی مزه بود ! دیگه حال آدم به هم می خوره از این حرفهای کهنه و نخ نما …
    چه حال و حوصله ای دارین که هنوز به این حرفهای کودکانه و ساده دل خوش کردین !! …. اگه رسیدین من کمک کردم و اگه نرسیدین درش حکمتی است !!؟؟
    بابا یه کم به روز باش و اون مخ آکبند رو بکار بنداز ….

  4. اذيان ابراهيمي و در راس آن اسلام شرم اور ترين نظام ايدئو لوژي دست ساز انسانند
    بطوري كه ، آثار آن در جوامع اسلامي توسط برسي اختلاف طبقاطي شديد فساد فراگير، منفعت پرستي و زر اندوزي ، ببينيد
    تاوقتي ارتباط عاطفي افراد توسط مهر ونفقه و صيقه و متعه تقيه و جزيه و حق امام تعيين ميشود هيچ رويكردي غير از انچيزي در جوامع وحشي اسلامي ميبينيد را انتظار نداشته باشيد .. بزرگنرين صنعت مسلملن صنعت تروريسم است …

  5. به نظر میاد این نوشته خودش نقدی است بر این طرز تفکر و اعتقاد!

  6. اندیشه جان دمت گرم که به هر طریق میخوای بفهمونی به همه .. خدا یعنی سو استفاده شخص مثلا زرنگ! از حماقتهای انسانهای احمق و پاکدل ولی احمق و کمی احمقتر.. بابا دم هر چی احمق هست جیز!!
    مرسی از کسی که گفت مهرافزون فقط..

پاسخی بگذارید

